Toimitusehdot

Yleistä

k247, y-tunnus: 2796024-7, osoite: Kivipyykintie 6, 01260, Vantaa,; myy tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille EU-alueelle. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.

Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 1.6.2023 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen, kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.

Tuotteet ja tuotehinnat

Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. k247 soveltaa käytettyjen tavaroiden myynnissä Suomen arvonlisäverolain (AVL 79 a §) mukaista marginaaliverotusmenettelyä. Käytettyjen tuotteiden arvonlisävero on 0 %. Tuotteiden hinnat ovat verottomia, joka ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa. Sen sijaan postituskuluissa ja kuljetus- tai mahdollisissa varastointikuluissa on 24 % arvonlisävero.

Toimituskulut

Tilauksesta mahdollisesti veloitettavat toimituskulut riippuvat itse tuotteesta (esim. paino, pakkaus) ja valitusta toimitustavasta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut (jos toimituskuluja veloitetaan) ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen. Toistaiseksi tarjoamme ilmaisen kuljetuksen alueilla Helsinki, Espoo, Vantaa, Kerava, Tuusula, Järvenpää, Sipoo. Toimitus muille paikkakunnille sovittava erikseen ennen tuotteen tilaamista. 

Tilaaminen ja sopimus

Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.

Maksaminen ja maksutavat

Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla. Hyväksyttävät maksutavat ovat mm.

Pankkimaksut: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandspanken, S-pankki;

Korttimaksut: Visa, MasterCard

Maksupalvelutarjoaja/Maksuvälittäjä: Klarna, Paypal.

Olet velvollinen ilmoittamaan oikean sähköpostiosoitteen tilauksen ja/tai maksun yhteydessä sekä ilmoittamaan sähköpostiosoitteesi mahdollisesta muuttumisesta.

 

Paypal

Paypal on suuri kansainvälinen maksupalvelu, jossa rahansiirto onnistuu pelkällä sähköpostiosoitteella. Siirtääksesi rahaa Paypalin välityksellä tulee sinun rekisteröidä Paypal-tili ja yhdistää tiliin luottokortti, josta rahaa siirretään.

PayPal on nopea, helppo ja turvallinen tapa tehdä nettiostoksia verkkokaupoissa.

Lue lisää Paypalista.

 

Klarna Checkout

Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna -palvelun ja muuta hyödyllistä tietoa osoitteesta https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu

Klarna Checkout tarjoaa seuraavia maksutapoja:

Maksa nyt
– maksu tehdään suoraan Klarnalle. Maksutapoina ovat korttimaksut, verkkopankkimaksu ja Klarnan suoramaksu. Maksuvälineinä toimivat kotimaiset verkkopankit (S-Pankki, Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Handelsbanken, sekä Aktia) – yleisimmät pankki- ja luottokortit.

Maksa myöhemmin, Klarna lasku – 14 päivää maksuaikaa. Täysi-ikäiset asiakkaat voivat tilata tuotteet laskulla. Saat paketin mukana laskun, jossa on 14 päivää korotonta maksuaikaa. Et voi tilata tuotteita laskuun silloin, kun tilaat tuotteet jollekin toiselle tai olet muutoin antanut toimitusosoitteeksi jonkun muun kuin väestörekisterissä olevan osoitteesi. Kun valitset maksutavaksi laskun, Klarna tarkistaa luotto- ja osoitetietosi.

Lue lisää laskulla maksusta: https://www.klarna.com/fi/smoooth/

Pilko maksusi – Klarna tili osamaksulla (6, 12, 24 ja 36 kuukauden maksusuunnitelma ja joustavat maksut). Voit maksaa tilauksesi osissa käyttämällä Klarnan osamaksu maksutapaa. Klarnan osamaksulla maksaessasi Klarna Oy avaa sinulle ensimmäisen tilauksen yhteydessä tilin automaattisesti.

Voit lyhentää tilin loppusummaa itse valitsemissasi kuukausierissä, kuitenkin vähintään joko 9€ tai 1/24 laskun loppusummasta riippuen siitä, kumpi on suurempi. Voit aina halutessasi maksaa laskun loppusumman myös kerralla pois.

Kaikki Klarnan osamaksulla maksamasi ostokset yhdistyvät automaattisesti samalle tilille ja samalle kuukausilaskulle, myös silloin kun maksat Klarnan osamaksulla muissa verkkokaupoissa asioidessasi. Saat kuukausittain siis vain yhden laskun, jossa on tilausmäärästä huolimatta vain yksi laskutuslisä. Kun olet maksanut laskun loppusumman, tili sulkeutuu automaattisesti.

Ostoksesi hyväksymiseksi sinulta kysytään ostoskorissa henkilötunnuksesi, väestörekisteriin ilmoittamasi osoite ja tiedot vuosituloistasi. Saat päätöksen tilauksesi hyväksymisestä välittömästi tilauksen vahvistettuasi. Ensimmäisen kerran Klarnan osamaksulla maksaessasi sinulle lähetetään postitse tilisopimus, joka sinun tulee allekirjoittaa ja lähettää Klarna Oy:lle.

Muista lukea huolellisesti Klarnan osamaksun tiliehdot osoitteessa: Klarna tiliehdot

Laskuihin liittyviin kysymyksiin saat vastauksia nyt myös käyttämällä Klarnan sähköistä asiakaspalvelulomaketta osoitteessa www.klarna.com

Lue lisää osamaksulla maksusta: https://www.klarna.com/fi/smoooth/

Maksunvälittäjän yhteystiedot:

Klarna Bank AB:n (julk.)

Postiosoite Suomessa: PL 39, 00100 Helsinki, Finland

Päätoimipaikan osoite Sveavägen 46, 111 34 Tukholma, Ruotsi
Puh +358 9 425 99 771, puhelusta veloitetaan paikallisverkkomaksu (pvm)

www.klarna.com

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.

Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.

Toimitustapa

Toimitamme tilauksesi jollakin käytössä olevalla kotisivuillamme mainitulla toimitustavalla, jonka valitset tilauksesi yhteydessä.

Kalusteiden toimitukseen sovelletaan asiakkaan kanssa sovittuja aikatauluja. Toistaiseksi tarjoamme ilmaisen kuljetuksen alueilla Helsinki, Espoo, Vantaa, Kerava, Tuusula, Järvenpää, Sipoo. Mikäli asiakkaan kanssa on sovittu toimitus jollekin toiselle paikkakunnalle kuin edellä mainitut, sovelletaan erikseen sovittuja toimituskustannuksia.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Nykyisen toimintatapamme mukaisesti asiakkaan on itse tarkistettava ostamansa tuote joko varastollamme tai toimituksen yhteydessä sekä vahvistettava kauppa. Kaupan vahvistamisen jälkeen myydyillä kalusteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta, ellei tuote ole selvästi virheellinen tai poikkea myynti-ilmoituksesta.


Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet

Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä heti. Muuten sitoudut vastaanottamaan tuotteen.

Asiakaspalvelu

Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse:

asiakaspalvelu@k247.fi

+358 44 978 1911

Vastuunrajoitus

k247 ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

Erimielisyydet

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).,,

Sivustollamme käytetään evästeitä parantaaksemme käyttökokemustasi. Lisätietoja evästeiden käytöstä löydät tietosuojakäytännöstämme.